Måndag

inte bloggat på ett tag....


Lördag: På lördagen var det bara att börja tagga in för fotbolls cup.
Fotbollen är igång humöret på topp!
Cupen var i Näsviken åkte dit runt en kvart över 8 första matchen tjugo i 10 :)
Det gick väl så där på cupen. Jag fick ont i höften men  fick spela ändå för vårt lag är så vekt!
Ä faktiskt nöjd med mitt spela ändå för att vara första matchen på året :) gjorde nån tabbe menmen sånt händer .

Söndag: Vakna runt en kvart i 9 skulle upp på hälsinge träning.
Ont i hela kroppen efter gårdagen, höften var så gått som död! men jag åkte iaf.
Kom dit träna i en och en halv timme åt lite hade teori och den blev det match, 3x 20 min (:
Som sagt var höften och resten av kroppen helt borta ...
Men det gick ganska bra ändå tyckte ja (:

Måndag: Måndagen har varit en helt vanlig måndag så att säga :Phahaha
Var och kollade på fotboll nu på kvällen ABK-EIK abk vann så klart men det gör inge det e för dom va mkt bättre än Enånger!






LinusHallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0